Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4051
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зозуля, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-29T15:21:55Z | - |
dc.date.available | 2015-11-29T15:21:55Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Зозуля Л.М. Впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес / Л.М. Зозуля // Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов: матеріали наук.-практ. семін. - Ніжин: Видавець Зозуля Л.М. Впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес / Л.М. Зозуля // Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов: матеріали наук.-практ. семін. - Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – С. 46-48. (0,2 д.к.)., 2015. – С. 46-48. (0,2 д.к.) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4051 | - |
dc.description.abstract | Загальна стратегія навчання іноземних мов визначається потребами сучасного суспільства та рівнем розвитку лінгвістичних, психолого-педагогічних і суміжних наук. Цією стратегією є комунікативний компетентно-орієнтований підхід, який зумовлює практичну мету навчання й вивчення іноземних мов, а саме: оволодіння іншомовним міжкультурним спілкуванням шляхом формування та розвитку міжкультурної компетенції | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Лисенко М.М. | uk |
dc.subject | ІКТ | uk |
dc.title | Впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zozylia_tezykonf..pdf | 275,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.