Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабаш, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-30T13:24:33Z-
dc.date.available2015-11-30T13:24:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБарабаш, І. Методичні студії / Ірина Барабаш // Збірник науково-методичних праць / гол. ред. Михайло Вінтонів. – Вінниця: ТОВ "Ніланд-ЛТД", 2015. – Ч. 4. – С. 8–16.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4115-
dc.description.abstractУ статті розглянуто формування та розвиток професійних умінь і навичок у майбутніх учителів-словесників в процесі практичної підготовки. Результати наукового пошуку дають підстави стверджувати, що педагогічна практика студентів є однією з найважливіших складових процесу методичної підготовки майбутніх учителів-філологів у вищому навчальному закладі; вона слугує сполучною ланкою між теоретичним навчанням і майбутньою професійною діяльністю, кінцевим етапом практичної підготовки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Нілан-ЛТД"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:8(07)-
dc.subjectпрактична підготовкаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectвчитель-філологuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпрофесійних уміньuk
dc.subjectпрактична підготовкаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectособистісна готовностьuk
dc.subjectпрофесійна діяльностьuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.