Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБегас, Людмила Дмитрівна-
dc.date.accessioned2015-11-30T19:17:01Z-
dc.date.available2015-11-30T19:17:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМовленнєві та сенсорні системи: Навчально-методичний посібник – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2015 р.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4146-
dc.description.abstract1. ЗНАЧЕННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ І СЕНСОРНИХ СИСТЕМ 1.1. Особливості мовленнєвого та сенсорного розвитку 1.2. Еталонні зразки для мовленнєвого та сенсорного розвитку 2. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК З МОВЛЕННЄВОГО ТА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ 2.1. Гра як універсальний спосіб виховання і навчання дитини 2.2. Спостереження в природі 2.3. Продуктивність малювання в розвитку мовленнєвих та сенсорних систем 3. СТИМУЛЮВАННЯ ПОЧУТТІВ І ВРАЖЕНЬ 3.1. Сенсорна кімната 3.2. Заняття в сенсорній кімнаті 3.3. Терапія для емоційuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини 2015 р.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;376.36-
dc.relation.ispartofseriesББК;74.3-
dc.subjectСЕНСОРНІ СИСТЕМИuk
dc.subjectМОВЛЕННЯuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.subjectсенсорний розвитокuk
dc.titleМОВЛЕННЄВІ ТА СЕНСОРНІ СИСТЕМИuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОВЛЕННЄВІ ТА СЕНСОРНІ СИСТЕМИ.pdf366,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.