Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4153
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капелюшна, Тетяна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T19:53:45Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T19:53:45Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Капелюшна Тетяна. Motivational Strategies in EFL Practice. / Тетяна Капелюшна // Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов : матеріали наук.-практ. семін. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – С. 48–50 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4153 | - |
dc.description.abstract | Motivation is one of the key factors that determine success in EL2 learning. Strategies in motivating language learners should be seen as an important aspect of their theoretical analysis and practical implementation. Motivation is undoubtedly viewed from the point of teachers' own experience and their self reflection. Only the chain starting with increasing pre-service teachers' motivation can result in increasing students' motivation in the classroom both during the school practice and in-service activities. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М | uk |
dc.subject | Motivation | uk |
dc.subject | strategy | - |
dc.subject | learners | - |
dc.subject | EL2 learning | - |
dc.subject | self-reflection | - |
dc.subject | feedback | - |
dc.subject | school practice | - |
dc.title | Motivational Strategies in EFL Practice | uk |
dc.title.alternative | Мотиваційні підходи до вивчення англійської мови як іноземної | - |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kapelyushnat_tezyseminar_Ніжин.pdf | 231,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.