Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4159
Назва: Task-based approach to foreign language teaching and learning
Інші назви: Навчання англійської мови на основі завдань
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Ключові слова: task-based approach
foreign languages
authentic language
communicative instruction
information-gap
reasoning-gap
opinion-gap
personal preference
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ереван : Издательство Северного университета, 2015. – С. 275 – 280
Бібліографічний опис: Gembaruk A. Task-based approach to foreign language teaching and learning // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Проблемы преодоления последствий геноцида». – Ереван : Издательство Северного университета, 2015. – С. 275 – 280.
Короткий огляд (реферат): Стаття окреслює сутність комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4159
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Erevan_2015.pdf135,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.