Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2015-11-30T20:54:57Z-
dc.date.available2015-11-30T20:54:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationGembaruk A. Task-based approach to foreign language teaching and learning // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Проблемы преодоления последствий геноцида». – Ереван : Издательство Северного университета, 2015. – С. 275 – 280.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4159-
dc.description.abstractСтаття окреслює сутність комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іноземних мов.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherЕреван : Издательство Северного университета, 2015. – С. 275 – 280uk
dc.subjecttask-based approachuk
dc.subjectforeign languages-
dc.subjectauthentic language-
dc.subjectcommunicative instruction-
dc.subjectinformation-gap-
dc.subjectreasoning-gap-
dc.subjectopinion-gap-
dc.subjectpersonal preference-
dc.titleTask-based approach to foreign language teaching and learninguk
dc.title.alternativeНавчання англійської мови на основі завдань-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Erevan_2015.pdf135,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.