Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T08:45:14Z-
dc.date.available2015-12-01T08:45:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation3. Павлюк В.І. Дистанційна освіта в університетах: канадський досвід/ В.І. Павлюк // Науковий огляд. – Київ, 2015uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4187-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості канадської системи дистанційної освіти, які виявлені за допомогою узагальнення та осмислення існуючих наукових підходів до визначення ключових понять проблеми. Обґрунтовано інноваційні підходи у дистанційній освіті та визначено механізми їх впровадження в канадських університетах з огляду на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання студентів. Підкреслено важливість інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні нової економіки. Підсумовано, що дистанційна освіта надає засоби підтримки професіонального розвитку освітян, забезпечує відповідність навчальних програм вимогам часу та сприяє логічній послідовності накопичення професійних знань, умінь та навичок.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.1(71);-
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectдистанційне навчання-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології-
dc.subjectканадські університети-
dc.subjectінновації в освіті-
dc.titleДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА В УНІВЕРСИТЕТАХ: КАНАДСЬКИЙ ДОСВІДuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DY`STANCIJNA OSVITA V UNIVERSY`TETAX KANADS`KY`J DOSVID.pdf133,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.