Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагребнюк, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T09:53:51Z-
dc.date.available2015-12-01T09:53:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4192-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі підготовки школярів до професійного самовизначення. Проаналізовано комплексні методики підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення, а саме Д. Голланда та С. Фукуями, здійснено їх порівняльний аналіз. Практичний досвід засвідчив, що ці методи є зручним і нескладним інструментарієм, що дає змогу окреслити коло професій, до яких найбільш схильна учнівська молодь. Проаналізовані методики містять елементи безперервної системи підготовки особистості до професійного самовизначення. На нашу думку, вони можуть бути у повному обсязі використаними у профорієнтаційній роботі в середніх загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.047-
dc.subjectKOMPLEKSNI METODYKY PIDHOTOVKY UChNIVS'KOYi MOLODI DO PROFESIYNOHO SAMOVYZNAChENNYAuk
dc.titleКОМПЛЕКСНІ МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття суми 2015 ВАК.pdf350,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.