Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагребнюк, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T10:00:34Z-
dc.date.available2015-12-01T10:00:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4193-
dc.description.abstractThe problem of vocational self-determination of students is highly relevant for all countries in the world, as it solves contradictions between objectively existing needs of the society in a balanced personnel structure. It means that the purpose of career guidance system should have a significant impact on the rational allocation of labor resources, life choices of the youth, their adaption to the profession.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectпрофесійна кар’єра-
dc.subjectкомплексні методики-
dc.subjectтест-
dc.titleПрофессиональная ориентация на разных этапах обучения в школеuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УЗБЕКИСТАН НОЯБРЬ 2015.pdfОсновна стаття166,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
УЗБЕКИСТАН НОЯБРЬ 2015.pdfтези166,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.