Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗалізняк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-01T10:03:23Z-
dc.date.available2015-12-01T10:03:23Z-
dc.date.issued2015-12-01-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4194-
dc.description.abstractУ статті предметом розгляду є письмова мова. Здійснено аналіз наукових джерел, що містять відомості щодо письмової мови. Викладено аналіз понять: «поготовка», «підготовка до розвитку мовлення». Розкрито гігієнічні вимоги щодо підготовки руки дитини до письма. Охарактеризовано значення підготовчих вправ, ігор, занять з декоративного малювання фарбами й олівцями в обмеженому просторі, зорових і слухових диктантів у підготовці дитини до письма.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.45;-
dc.subjectпідготовка, підготовка до розвитку мовлення, діти дошкільного віку, мова, рухові навички.uk
dc.titleПИСЕМНА ОСВІЧЕНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Залізняк- Писемна освіченість дошкільників.pdf315,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.