Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагребнюк, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T10:08:03Z-
dc.date.available2015-12-01T10:08:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4196-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві молодь не може успішно реалізувати свої соціально-професійні орієнтації без сприяння інститутів системи освіти. Різні освітні установи не тільки транслюють підростаючому поколінню обсяг знань, виховують трудові навички й передають спеціальні вміння, вони також формують життєві орієнтації та установки, зокрема – на вибір майбутньої професії, продовження освіти й професійну підготовку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectтенденції-
dc.titleТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юлія Загребнюк.pdfтези192,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.