Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4202
Title: Порівняльний аналіз методик Д. Голланда та С. Фукуями
Authors: Загребнюк, Юлія Володимирівна
Keywords: методики
професійне саовизначення
Issue Date: 2015
Abstract: В останні роки було розроблено декілька методик, реалізація яких сприятиме усвідомленому та самостійному вибору школярами майбутньої професії, побудові та реалізації ними планів професійної кар’єри тощо. З точки зору можливості технологізації процесу професійного самовизначення старшокласників особливу увагу привертають методики підготовки учнів до вибору професії Джона Голланда (США) та Сигекадзу Фукуями (Японія).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4202
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zahrebnuk_tezykonf..pdfтези162,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.