Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагребнюк, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T10:27:47Z-
dc.date.available2015-12-01T10:27:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4202-
dc.description.abstractВ останні роки було розроблено декілька методик, реалізація яких сприятиме усвідомленому та самостійному вибору школярами майбутньої професії, побудові та реалізації ними планів професійної кар’єри тощо. З точки зору можливості технологізації процесу професійного самовизначення старшокласників особливу увагу привертають методики підготовки учнів до вибору професії Джона Голланда (США) та Сигекадзу Фукуями (Японія).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметодикиuk
dc.subjectпрофесійне саовизначення-
dc.titleПорівняльний аналіз методик Д. Голланда та С. Фукуямиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zahrebnuk_tezykonf..pdfтези162,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.