Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2015-12-01T12:02:54Z-
dc.date.available2015-12-01T12:02:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation19 червня 1999 року, в Болоньї з'явилася підписана від імені урядів міністрами освіти 29 країн "Болонська декларація", яка сформулювала вимоги та критерії до національних систем вищої освіти у світлі утворення єдиного європейського освітньо-наукового просторуuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4212-
dc.description.abstractСвоїми започаткуваннями та реформами Франція зробила вагомий внесок у розбудову загальноєвропейського наукового й освітянського простору. Аналіз сучасного стану освіти у Франції свідчить про постійну увагу держави до освітянських проблем. Після Сорбоннської конференції у 1998 році заходи, які запроваджувались у Франції, були спрямовані передусім на розвиток спільної структури європейського рівня, що в свій час одержала назву "3-5-8" або LMD (licence – master- doctor — ліценціат- мастер-доктор).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Міжнародної науково практичної інтернет-конференції,uk
dc.subjectприйняття прирівнювальної структури вищої освіти, що має три основні рівні, досягти яких можна протягом аналогічного терміну навчання: бакалавр, магістр, докторuk
dc.subjectрозробка модульного принципу освіти, згідно з європейською системою кредитів - ЕСТS-
dc.subjectзабезпечення взаємного визнання дипломів на європейському рівні-
dc.titleВища освіта Франції і Болонський процесuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Литвиненко жовтень 2015.pdf281,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.