Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоренко, Мар'яна Вячеславівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T12:57:22Z-
dc.date.available2015-12-01T12:57:22Z-
dc.date.issued2015-12-01-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4222-
dc.description.abstractКриза, що охопила країну, особливо впливає на розвиток особистості дітей дошкільного віку. Дорослі легше пристосовуються до умов переселення, використовуючи уже сформовані механізми захисту або необхідні способи поведінки, які ще недостатньо розвинені у дітей. Через обмежений контроль над своїм оточенням і власними силами діти не можуть зрозуміти, що відбувається насправді. Дитина переживає психологічну біль, яка, в залежності від віку, може виражатись в різних формах (розлад апетиту, порушення сну, різні поведінкові відхилення, виражене почуття провини, труднощі зосередження уваги тощо). Важливо помітити відповідні порушення вчасно, оскільки, вони служать сигналом до того, діти, які пережили психотравмуючі ситуації, потребують психологічної підтримки та допомоги.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпсихологічна допомогаuk
dc.subjectдіти-переселенціuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectпереселенціuk
dc.subjectпсихотравмуючі ситуаціїuk
dc.titleОсобливості психологічної допомоги дітям дошкільного віку з сімей переселенцівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSOBLIVOSTІ_PSIHOLOGІChNOІ_DOPOMOGI_DІTJaM_DOShKІL''NOGO_VІK_ Z_SІMEJ_PERESELENCІV.pdf253,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.