Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстименко-Косоріч, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2015-12-01T16:30:23Z-
dc.date.available2015-12-01T16:30:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано інноваційні педагогічні принципи підготовки сербських баяністів-акордеоністів в початкових і середніх музичних закладах, зокрема: орієнтації на самостійність виконавця і передбачення етапів його професійного розвитку, систематичного вдосконалення навчального репертуару, формування художньо-образного мислення, віртуозності, концертності, змагальності, виконавської універсальності, артистизму, які міцно увійшли в педагогічну практику сербських педагогів баяна-акордеона, однак не отримали відповідної оцінки з боку методистів та дослідників.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.(091);-
dc.subjectпедагогічні принципиuk
dc.subjectінновації-
dc.subjectвиконавці-
dc.subjectсербська школа-
dc.subjectосвітня система-
dc.subjectвиконавська майстерність-
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Устименко-Косорич Елена Кривой Рог 1.pdf161,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.