Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T20:52:00Z-
dc.date.available2015-12-01T20:52:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБевз О. П. Педагогічна практика майбутніх вчителів іноземних мов в Україні та Англії // Матеріали науково-практичного семінару «Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов». – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – С. 72-74.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4290-
dc.description.abstractПроцеси євроінтеграції торкаються усіх сфер суспільного життя країни, в т.ч. й освітньої галузі. Входження України до загальноєвропейського освітнього простору як учасника Болонського процесу покладає на освітян значну відповідальність за реформаційні процеси у цій галузі. Підвищуються вимоги до володіння іноземною мовою усіма учасниками освітнього процесу: від дошкільнят до наукових працівників. Саме вчителі іноземних мов мають підвищити загальний рівень володіння іноземною мовою в українському суспільстві загалом, починаючи із учнівського контингенту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНіжин: Видавець ПП Лисенко М.М.uk
dc.subjectпедагогійна практикаuk
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиuk
dc.titleПедагогічна практика майбутніх вчителів іноземних мов в Україні та Англіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichna_practyka.pdf171,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.