Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291
Title: Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти
Authors: Музика, Ольга Яношівна
Keywords: майбутні вчителі образотворчого мистецтва
діалогічність
співтворчість
формування творчої особистості
педагогічний процес
психолого-педагогічні умови
творчий потенціал
Issue Date: 2015
Series/Report no.: УДК 7.071.1+378.12;
Abstract: У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення у формуванні творчої особистості майбутнього художника-педагога діалогічності навчального процесу, а також співтворчої взаємодії викладача і студента. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню. Окреслено основні завдання мистецької педагогіки щодо розв’язання зазначеної проблеми.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzyka O_stattya.pdf235,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.