Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291
Title: | Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти |
Authors: | Музика, Ольга Яношівна |
Keywords: | майбутні вчителі образотворчого мистецтва діалогічність співтворчість формування творчої особистості педагогічний процес психолого-педагогічні умови творчий потенціал |
Issue Date: | 2015 |
Series/Report no.: | УДК 7.071.1+378.12; |
Abstract: | У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення у формуванні творчої особистості майбутнього художника-педагога діалогічності навчального процесу, а також співтворчої взаємодії викладача і студента. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню. Окреслено основні завдання мистецької педагогіки щодо розв’язання зазначеної проблеми. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Muzyka O_stattya.pdf | 235,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.