Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4292
Назва: The notion of Second Language Acquisition in the Methodology Curriculum (by New Generation School Teacher Project)
Інші назви: Поняття про набуття другої (іноземної) мови у навчальній програмі з курсу «Методика навчання англійської мови» (в рамках проекту «Шкільний учитель нового покоління»)
Автори: Бевз, Олена Павлівна
Гембарук, Алла Степанівна
Заболотна, Оксана Адольфівна
Ключові слова: second language learning
second language acquisition
Methodology Curriculum
New Generation School Teacher Project
compulsory module
Дата публікації: 2015
Видавництво: Житомир
Бібліографічний опис: The notion of Second Language Acquisition in the Methodology Curriculum (by New Generation School Teacher Project) // Матеріли сьомої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції з міжнародною участю «Шкільний вчитель нового покоління». – Житомир, 2015 – Режим доступу: http://ngschoolteacher.wix.com/ngscht#!internet-conferences/c15z0
Короткий огляд (реферат): The terms ‘second language learning’ and ‘second language acquisition’ are often interchangeable, which leads to their misinterpreting. This does not give the understanding of the fact that ‘learning’ refers to the formal learning of a language in the classroom while ‘acquisition’ is acquiring the language with little or no formal training or learning. In the new ILE glossary acquisition is defined as the way in which languages are learnt unconsciously or ‘picked up’ by exposure to comprehensible input. In this definition, the term acquisition is used in contrast to learning, which is seen as a deliberate and conscious process of rule learning and self-monitoring of language use
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4292
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLA_tezy.pdf169,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.