Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297
Назва: | Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови |
Автори: | Бевз, Олена Павлівна |
Ключові слова: | автономність Рада Європи Шкільний вчитель нового покоління |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Умань: ФПО Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Бевз О. Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови // Сучасна іншомовна освіта в Україні: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2015 р. м.Умань: ФПО Жовтий О.О., 2015. – С.17-18. |
Короткий огляд (реферат): | Питання автономності учня виступає одним із ключових в галузі навчання іноземних мов протягом останніх 30 років. У своїй праці «Автономія і вивчення іноземної мови» Х. Холек визначив автономність учня як «здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання», зазначаючи, що ця здатність «не є вродженою, і набувається як природнім шляхом, так і за допомогою формального навчання». Хоча автор виступаючи перед Радою Європи увів поняття по відношенню до освіти дорослих, аналіз літературних джерел засвідчив широке застосування терміну до різних вікових категорій учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Learner_ Autonomy_Bevz O.pdf | 171,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.