Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевз, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T21:31:06Z | - |
dc.date.available | 2015-12-01T21:31:06Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Бевз О. Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови // Сучасна іншомовна освіта в Україні: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2015 р. м.Умань: ФПО Жовтий О.О., 2015. – С.17-18. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297 | - |
dc.description.abstract | Питання автономності учня виступає одним із ключових в галузі навчання іноземних мов протягом останніх 30 років. У своїй праці «Автономія і вивчення іноземної мови» Х. Холек визначив автономність учня як «здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання», зазначаючи, що ця здатність «не є вродженою, і набувається як природнім шляхом, так і за допомогою формального навчання». Хоча автор виступаючи перед Радою Європи увів поняття по відношенню до освіти дорослих, аналіз літературних джерел засвідчив широке застосування терміну до різних вікових категорій учнів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ФПО Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | автономність | uk |
dc.subject | Рада Європи | uk |
dc.subject | Шкільний вчитель нового покоління | uk |
dc.title | Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Learner_ Autonomy_Bevz O.pdf | 171,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.