Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T21:31:06Z-
dc.date.available2015-12-01T21:31:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБевз О. Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови // Сучасна іншомовна освіта в Україні: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2015 р. м.Умань: ФПО Жовтий О.О., 2015. – С.17-18.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297-
dc.description.abstractПитання автономності учня виступає одним із ключових в галузі навчання іноземних мов протягом останніх 30 років. У своїй праці «Автономія і вивчення іноземної мови» Х. Холек визначив автономність учня як «здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання», зазначаючи, що ця здатність «не є вродженою, і набувається як природнім шляхом, так і за допомогою формального навчання». Хоча автор виступаючи перед Радою Європи увів поняття по відношенню до освіти дорослих, аналіз літературних джерел засвідчив широке застосування терміну до різних вікових категорій учнів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФПО Жовтий О.О.uk
dc.subjectавтономністьuk
dc.subjectРада Європиuk
dc.subjectШкільний вчитель нового поколінняuk
dc.titleРозвиток автономності учня під час вивчення англійської мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Learner_ Autonomy_Bevz O.pdf171,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.