Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорінна, Ганна Олексіївна-
dc.date.accessioned2015-12-01T21:55:14Z-
dc.date.available2015-12-01T21:55:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКорінна Г. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-ролової соціалізації дошкільників :автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. : 13.00.05 «Соціальна педагогіка» / Г. О. Корінна – Умань, 2015. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4300-
dc.description.abstractКорінна Г. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2015. У дисертації наведено теоретичне узагальнення та запропоноване нове вирішення проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дітей дошкільного віку. Визначено та експериментально перевірено соціально-педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. Теоретично обґрунтовано та апробовано експериментальну модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників, яка охоплює такі блоки: методологічно-цільовий: мета, завдання, підходи (середовищний, гендерний, компетентнісний) і принципи (свідомості й активності в навчанні, цілісності, доцільності, прогностичності, свободи вибору та співробітництва); організаційно-процесуальний: етапи (мотиваційно-стимулювальний, когнітивно-рефлексивний, креативно-практичний) та соціально-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників; контрольно-оцінний: критерії (когнітивно-інформаційний, особистісно-мотиваційний, творчо-діяльнісний), показники та рівні (достатній, середній, низький) готовності та діагностичний інструментарій. Ключові слова: статево-рольова соціалізація дошкільників, соціальний педагог, підготовка соціальних педагогів, соціально-педагогічні умови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectстатево-рольова соціалізаціяuk
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільниківuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.