Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4305
Назва: Молодший шкільний вік як сенситивний період для формування набутої безпорадності
Автори: Демчук, Оксана Андріївна
Ключові слова: набута безпорадність
пошукова активність
Дата публікації: лис-2015
Видавництво: Південна фундація педагогічна
Бібліографічний опис: Демчук О.А. Молодший шкільний вік як сенситивний період для формування набутої безпорадності [Текст] / О.А.Демчук // Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 20-21 листопада 2015 р.) – Одеса : ГО «Південна фундація педагогічна », 2015
Серія/номер: .;.
Короткий огляд (реферат): В матеріалах розкриваються вікові особливості молодших школярів та їх взаємозв'язок із формуванням набутої безпорадності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4305
ISSN: .
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MOLODShYI ShKILNYI VIK YaK SENSYTYVNYI PERIOD DLIa FORMUVANNIa NABUTOI BEZPORADNOSTI.pdf216,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.