Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілятинська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorБлагодир, Людмила Андріївна-
dc.contributor.authorВовкотруб, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorОлексієнко, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2013-10-19T18:38:55Z-
dc.date.available2013-10-19T18:38:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/433-
dc.descriptionВисвітлено проблему використання історичних задач на уроках математикиuk
dc.description.abstractОднією з найпоширеніших проблем, з якою зустрічається вчитель математики в школі це відсутність інтересу в учнів до вивчення даного предмету. Найчастіше школярі вважають математику нецікавим та «сухим» предметом, під час вивчення якого доводиться розв’язувати одноманітні завдання. Можливо, таке ставлення сформувалося через те, що дійсно, задачі, які використовують вчителі на уроках дуже схожі одна на одну, тому швидко набридають учням. Для того, щоб урізноманітнити уроки математики та підвищити навчальний інтерес школярів вчитель може використовувати історичні задачі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВсеукраїнська студентська науково-практична конференція «Історія науки майбутньому вчителеві – 2012 «Історичні аспекти розвитку природничо-математичних наук», м. Уманьuk
dc.subjectісторичні задачіuk
dc.subjectуроки математикиuk
dc.titleВикористання історичних задач на уроках математикиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vykorystannia_istorychnykh_zadach_na_urokakh_matematyky.pdf191,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.