Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4379
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Азизов, Талят Нурединович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-02T17:47:53Z | - |
dc.date.available | 2015-12-02T17:47:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми сучасної технологічної освіти і пропозиції її вдосконалення// Сб.научн. тр. ОГАСА. - №15. Часть 2, Одесса,2013. – С. 24-28. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4379 | - |
dc.description.abstract | Проектна технологія є передовою технологією. Фахівці з педагогіки все частіше звертаються до методу проектів. Не вдаючись до подробиць у віртуозність всілякого трактування методу проектів з погляду «чистих педагогів» розглянемо основні елементи неправильного розуміння проектування як такого. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | // Сб.научн. тр. ОГАСА. - №15. Часть 2, Одесса,2013. – С. 24-28. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 624.012.45; | - |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | трактування | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | проектування | uk |
dc.subject | трактування | uk |
dc.subject | віртуозність | uk |
dc.subject | метод проектування | uk |
dc.subject | технічне креслення | uk |
dc.subject | деталювання | uk |
dc.title | Проблеми сучасної технологічної освіти і пропозиції її вдосконалення | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
texnologichna osvita.pdf | 282,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.