Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-12-02T18:25:04Z-
dc.date.available2015-12-02T18:25:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька //Актуальні проблеми викладання фахових дисциплін у вищій школі : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (14 листопада 2015 р.). – Одеса : Фенікс, 2015. – С. 6–9.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4384-
dc.description.abstractУ процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови під час вивчення фахових теоретичних дисциплін важливу роль відіграє коопероване навчання, метою якого є опанування мови як системи. Найбільш ефективними, на нашу думку, в процесі опанування студентами теоретичних дисциплін іноземної мови у вищих закладах педагогічної освіти є такі методи, як робота в парах, навчання в команді, метод «навчання разом».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеса : Феніксuk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 81’243(73);-
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk
dc.subjectкоопероване навчанняuk
dc.subjectгрупове навчанняuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectтеоретичні дисципліниuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectфахові дисципліниuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КООПЕРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zastosuvannya_elementiv_kooperovsnogo_navchannya_na_zanyattyah_z_teoretychnyh_dyscyplin_inozemnoi_movy.pdf90,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.