Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойка, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorСтойка, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2015-12-03T04:44:56Z-
dc.date.available2015-12-03T04:44:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationелктронне видання "Ефективна економіка"uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4397-
dc.description.abstractУ статті розглянуто структуру стратегічного управління туристичною галуззю. Охарактеризовано основні етапи стратегічного управління. Визначено переваги та недоліки стратегій розвитку на рівні країни (регіонів), програм соціально-економічного розвитку, програм розвитку туризму в регіонах. Для стимулювання розвитку туристичної галузі у регіонах України запропоновано створити регіональні департаменти сприяння розвитку туризму, в підпорядкування яких повинні входити туристичні інформаційні центри, відділи туристичного інжинірингу, відділи міжнародної маркетингової діяльності, інноваційні бізнес-інкубатори, фонди спільного фінансування розвитку туризму. Формування такого апарату управління стане фундаментом для розробки довгострокової стратегії розвитку туризму в Україні і дасть можливість створити унікальний туристичний образ регіонів країни; розробляти ексклюзивні туристичні продукти; забезпечити транспортну доступність та безпеку відпочинку; сформувати комфортне інформаційне середовище; створити комфортні та різноманітні умови розміщення і проживання; удосконалити сучасні механізми, способи доведення інформації до суб’єктів господарської діяльності та споживачів; підтримувати бережне ставлення до навколишнього середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48-
dc.subjectстратегія соціально-економічного розвиткуuk
dc.subjectпрограма розвитку туризмуuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectстратегічний вибірuk
dc.subjectреалізація стратегіїuk
dc.subjectдержавна політикаuk
dc.titleРоль стратегічного управління у стимулюванні розвитку туристичної галузіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_stratehichnoho.pdf445 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.