Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4400
Назва: Role of regional authorities in promoting tourist industry’s development
Автори: Стойка, Віталій Олександрович
Стойка, Сергій Олександрович
Ключові слова: strategic management
strategic analysis
strategic choice
strategy’s implementation
Дата публікації: 2015
Видавництво: Mazowieckie Centrum Poligrafii
Бібліографічний опис: Stoyka V. Role of regional authorities in promoting tourist industry’s development / V. Stoyka, S. Stoyka // Zarządzanie w nowoczesnej organizacji. Problemy, badania, praktyka. – 2015. – no. 2. – pp 153–161.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the structure of the strategic management of tourism industry. There given the characteristic of the three main stages of strategic management .Defined the main advantages and disadvantages of development strategies at the national/regions level, socio-economic development programs, programs of the tourism development in the regions. To ensure the sustainable development of tourist industry in Ukraine, we propose to establish regional departments to promote tourism development. Tourist information centers, tourist departments of engineering, departments of international marketing activities, innovative business incubators and co-financed funds of tourism development should be in its submission. Creating such administrative apparatus will be the basis for the formation of the country's long-term strategy for tourism development in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4400
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Role_of_regional.pdf108,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.