Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-03T07:37:43Z-
dc.date.available2015-12-03T07:37:43Z-
dc.date.issued2015-12-03-
dc.identifier.citationРоєнко Л. М. Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі / Л. М. Роєнко // Педагогічна майстерність : методологія, теорія, технології: Матеріали II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Черкаси, 22-23 травня 2015 р.) / за заг. ред. проф. Біди О. А. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – С. 48–49uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4417-
dc.description.abstractОснови критичного мислення досить часто не закладаються в учнів молодшого шкільного віку. Крім того, значна частина педагогів не готова до розв’язання цих завдань. Не завжди вчитель правильно може вдало відібрати потрібну технологію до обраної теми.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2(07);-
dc.subjectформування критичного мисленняuk
dc.subject“Асоціативний кущ”uk
dc.subject“Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися”uk
dc.titleТехнології критичного мислення на уроках української мови у початковій школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEHN-KRIT- MISL-U-POC-ShKI.pdf240,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.