Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4423
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнір, Валентина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-03T08:00:16Z | - |
dc.date.available | 2015-12-03T08:00:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | 17. Кушнір В. М. Втілення ідеї поглибленого вивчення предметів в умовах утилітарної середньої освіти (60 – 70-ті рр. ХХ) // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.2. – Бердянськ : ФО- Ткачук О.В., 2015. – С. 118 – 123. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4423 | - |
dc.description.abstract | У статті описано особливості створення та діяльності спецшкіл та спецкласів з поглибленим вивченням предметів впродовж 60-70 рр. ХХ століття як однієї з форм профільного навчання. Школи з поглибленим вивченням предметів слугували для відбору молоді та її підготовку до навчання у виші. Важливою перешкодою при реалізації такої моделі профільного навчання у зазначений період було перевантаження учнів через механічне збільшення кількості годин на поглиблене вивчення окремих предметів при збереженні загального навантаження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Бердянський державний педагогічний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477)(09)+6(07); | - |
dc.subject | школи та класи з поглибленим вивчення предметів, профільне навчання. | uk |
dc.title | ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ В УМОВАХ УТИЛІТАРНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (60 – 70 - ТІ РОКИ ХХ СТ.) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pohlyblene_vyvchennia .pdf | 244,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.