Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-03T08:00:16Z-
dc.date.available2015-12-03T08:00:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation17. Кушнір В. М. Втілення ідеї поглибленого вивчення предметів в умовах утилітарної середньої освіти (60 – 70-ті рр. ХХ) // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.2. – Бердянськ : ФО- Ткачук О.В., 2015. – С. 118 – 123.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4423-
dc.description.abstractУ статті описано особливості створення та діяльності спецшкіл та спецкласів з поглибленим вивченням предметів впродовж 60-70 рр. ХХ століття як однієї з форм профільного навчання. Школи з поглибленим вивченням предметів слугували для відбору молоді та її підготовку до навчання у виші. Важливою перешкодою при реалізації такої моделі профільного навчання у зазначений період було перевантаження учнів через механічне збільшення кількості годин на поглиблене вивчення окремих предметів при збереженні загального навантаження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБердянський державний педагогічний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477)(09)+6(07);-
dc.subjectшколи та класи з поглибленим вивчення предметів, профільне навчання.uk
dc.titleВТІЛЕННЯ ІДЕЇ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ В УМОВАХ УТИЛІТАРНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (60 – 70 - ТІ РОКИ ХХ СТ.)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pohlyblene_vyvchennia .pdf244,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.