Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4426
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнір, Валентина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-03T08:09:26Z | - |
dc.date.available | 2015-12-03T08:09:26Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кушнір В.М. Підходи до профілювання ІІІ ступеня загальноосвітньої школи у «Проекті єдиної української школи на Вкраїні» // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Пащенко Д.І. (гол. ред..) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2015. – Випуск 11. – С. 181-185 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4426 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується «Проект єдиної української школи на Вкраїні», зокрема концептуальні засади організації та змісту ІІІ ступеня загальноосвітньої школи. Визначено, що модель єдиної української школи (4+4+4), схвалена Радою Міністрів УНР 1919 року, передбачала профільне навчання на ІІІ ступені школи з метою врахування інтересів, потреб та професійних планів учнів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ПП Жовтий О.О | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477)(09)+6(07); | - |
dc.subject | відділи, фуркація, навчання по концентричному методу. | uk |
dc.title | ПІДХІД ДО ПРОФІЛЮВАННЯ ІІІ СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У «ПРОЕКТІ ЄДИНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА ВКРАЇНІ» | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Profiliuvannia_III_stupenia.pdf | 263,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.