Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-03T08:09:26Z-
dc.date.available2015-12-03T08:09:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКушнір В.М. Підходи до профілювання ІІІ ступеня загальноосвітньої школи у «Проекті єдиної української школи на Вкраїні» // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Пащенко Д.І. (гол. ред..) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2015. – Випуск 11. – С. 181-185uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4426-
dc.description.abstractУ статті аналізується «Проект єдиної української школи на Вкраїні», зокрема концептуальні засади організації та змісту ІІІ ступеня загальноосвітньої школи. Визначено, що модель єдиної української школи (4+4+4), схвалена Радою Міністрів УНР 1919 року, передбачала профільне навчання на ІІІ ступені школи з метою врахування інтересів, потреб та професійних планів учнів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ПП Жовтий О.Оuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477)(09)+6(07);-
dc.subjectвідділи, фуркація, навчання по концентричному методу.uk
dc.titleПІДХІД ДО ПРОФІЛЮВАННЯ ІІІ СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У «ПРОЕКТІ ЄДИНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА ВКРАЇНІ»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profiliuvannia_III_stupenia.pdf263,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.