Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428
Назва: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Ключові слова: диференціація навчання, диференційоване навчання, диференційований підхід та профільне навчання.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: 18. Кушнір В. Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи : концептуальні засади // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки / [ред. кол. : Черевко О.В. (гол. ред.) та інші]. Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2015. - № 21 (354). – 2015. - С. 110-114.
Серія/номер: УДК 37(477)(09)+6(07);
Короткий огляд (реферат): У статті подано концептуальні засади профільного навчання в історії вітчизняної школи та уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Автор підсумовує, що диференціація у профільному навчанні передбачає, за рахунок варіативності у змісті, структурі та організації навчального процесу, створення стабільних груп чи класів, на основі здібностей та інтересів учнів, проектованої професії та життєвих намірів, їх рівня розвитку та освітніх можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptualni_zasady.pdf354,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.