Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428
Title: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
Authors: Кушнір, Валентина Миколаївна
Keywords: диференціація навчання, диференційоване навчання, диференційований підхід та профільне навчання.
Issue Date: 2015
Publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Citation: 18. Кушнір В. Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи : концептуальні засади // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки / [ред. кол. : Черевко О.В. (гол. ред.) та інші]. Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2015. - № 21 (354). – 2015. - С. 110-114.
Series/Report no.: УДК 37(477)(09)+6(07);
Abstract: У статті подано концептуальні засади профільного навчання в історії вітчизняної школи та уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Автор підсумовує, що диференціація у профільному навчанні передбачає, за рахунок варіативності у змісті, структурі та організації навчального процесу, створення стабільних груп чи класів, на основі здібностей та інтересів учнів, проектованої професії та життєвих намірів, їх рівня розвитку та освітніх можливостей.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kontseptualni_zasady.pdf354,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.