Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4480
Title: | СУТНІСНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСТНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ |
Authors: | Краснобокий, Юрій Миколайович Ільніцька, Катерина Сергіївна |
Keywords: | самостійна робота студентів, зовнішні та внутрішні чинники мотивації, поточна та довгострокова самостійна робота з фізики, освіта, вища школа, компетентність. Key words: independent work of students, external and internal factors of motivation, the current and long-term self-study physics, education, higher education, competence. |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Краснобокий Ю.М., Ільніцька К.С. Сутнісні та організаційні засади самостійної роботи студентів з фізики в умовах компетентністної парадигми освіти. |
Series/Report no.: | УДК;378.147 |
Abstract: | Розглянуті сутнісні та організаційні засади самостійної роботи студентів з фізики в умовах компетентністної парадигми освіти. В роботі обґрунтовуються основні аспекти організації самостійної роботи студентів – майбутніх учителів фізики. Показано, що самостійна робота є важливим засобом формування здатності студентів до самостійного набуття знань на основі позитивних зовнішніх і внутрішніх мотивів та сприяє розвиткові пізнавальних інтересів студентів. The work grounded aspects of the organization of independent work of students - future teachers of physics. It is shown that self-study is an important means of forming ability of students to independent acquisition of knowledge based on positive external and internal motives and promotes the development of cognitive interests of students. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4480 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sutnisni_ta_organizaciyni_zasadu.PDF | 138,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.