Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4489
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ |
Автори: | Іщенко, Людмила Валентинівна |
Ключові слова: | : індивідуальність, творчість, творча індивідуальність, творча особистість, формування творчої індивідуальності |
Дата публікації: | 3-гру-2015 |
Серія/номер: | УДК 372.03; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається стан дослідження проблеми формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку, здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів цієї проблеми Усередині кожного аспекту виділені два напрямки: перший - вивчення проблеми формування творчої індивідуальності особистості старшого дошкільника, друге - підготовка педагогів в системі вищої освіти. Здійснено аналіз фундаментальних досліджень в руслі цієї проблеми. Позначена роль творчості в реалізації індивідуальності особистості. Спираючись на наукові дослідження, виділено основні детермінанти формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4489 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Миколаїв.pdf | 461,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.