Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2015-12-03T13:43:33Z-
dc.date.available2015-12-03T13:43:33Z-
dc.date.issued2015-12-03-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4489-
dc.description.abstractУ статті розкривається стан дослідження проблеми формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку, здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів цієї проблеми Усередині кожного аспекту виділені два напрямки: перший - вивчення проблеми формування творчої індивідуальності особистості старшого дошкільника, друге - підготовка педагогів в системі вищої освіти. Здійснено аналіз фундаментальних досліджень в руслі цієї проблеми. Позначена роль творчості в реалізації індивідуальності особистості. Спираючись на наукові дослідження, виділено основні детермінанти формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.03;-
dc.subject: індивідуальність, творчість, творча індивідуальність, творча особистість, формування творчої індивідуальностіuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Миколаїв.pdf461,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.