Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4547
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-04T10:52:51Z | - |
dc.date.available | 2015-12-04T10:52:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Карнаух Л.П. Вплив батька на гендерне виховання хлопчиків в українській етнопедагогіці /Л.П. Карнаух // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О.І. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, О.О. 2015. – Випуск 2. – Ч.2.. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4547 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню етнопедагогічних підходів науковців щодо проблеми впливу гендерних взаємин у сім’ї на процес виховання хлопчиків дошкільного віку. Для глибшого розуміння означеної проблеми дослідниця здійснила психолого-педагогічний аналіз сутності поняття «гендерне виховання». Автором статті проаналізовані вітчизняні дослідження, що визначають механізми гендерного виховання хлопчиків у дошкільний період дитинства в контексті гендерних взаємин з батьком. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.013.42+372 | - |
dc.subject | гендерне виховання | uk |
dc.subject | батько | - |
dc.subject | хлопчики | - |
dc.subject | діти дошкільного віку | - |
dc.subject | батьки | - |
dc.subject | родина | - |
dc.title | Вплив батька на гендерне виховання хлопчиків в українській етнопедагогіці | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Karnayh state.pdf | 519,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.