Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4550
Назва: Гендерні взаємини у родині як чинник соціалізації дітей дошкільного віку
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: соціалізація
гендерні взаємини
діти дошкільного віку
сім’я
Дата публікації: 15-січ-2015
Видавництво: КПІ ДВНЗ "КНУ"
Бібліографічний опис: 2. Карнаух Л.П. Гендерні взаємини у родині як чинник соціалізації дітей дошкільного віку/ Л. П. Карнаух // Науковий журнал «Ґендерна парадигма освітнього простору» Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет» у партнерстві з Всеукраїнською мережею осередків ґендерної освіти ВНЗ -246 с.
Серія/номер: УДК 373.+ 159.922
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню сучасних підходів науковців щодо проблеми впливу гендерних взаємин у сім’ї на процес соціалізації дітей дошкільного віку. Для глибшого розуміння означеної проблеми дослідник здійснив психолого-педагогічний аналіз сутності поняття «соціалізація», «гендер». Автором статті проаналізовані зарубіжні і вітчизняні дослідження, що визначають механізми соціалізації особистості у дошкільний період дитинства в контексті гендерних взаємин у сім’ї. Крім того обґрунтовується думка про те, що пізнаючи соціальний світ, дитина не тільки засвоює гендерні норми соціального середовища, а й стає активним перетворювачем свого власного внутрішнього світу, що веде до саморозвитку і самовдосконалення підростаючої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4550
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karnayh Krivoy rog.pdf519,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.