Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Юлія Степанівна-
dc.date.accessioned2015-12-06T16:12:19Z-
dc.date.available2015-12-06T16:12:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4575-
dc.description.abstractВихідним поняттям для розуміння феномену «здоров’язберігальне середовище» є поняття «освітнє середовище», в основі якого уявлення про те, що психічний розвиток людини під час її навчання слід розглядати в контексті «людина – навколишнє середовище».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздоров`яuk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectЗдоров’яuk
dc.subjectмотиваціїuk
dc.subjectздоров’язберігальне середовищеuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.titleАналіз категорії «здоров’язберігальне середовище» вищого навчального закладу.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Analiz katehorii «zdorov’iazberihalne seredovyshche» vyshchoho navchalnoho zakladu..pdf209,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.