Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-07T08:33:28Z-
dc.date.available2015-12-07T08:33:28Z-
dc.date.issued2013-10-23-
dc.identifier.citationСтеценко Н.М. Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти : навчально-методичний посібник / укл. Н. М. Стеценко. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – 257 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4596-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику розкрито основні засади дисципліни «Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти», подані плани практичних занять, питання для контролю і самоконтролю, термінологічний словник та список використаної літератури. Посібник розрахований на викладачів, студентів, методистів, учителів та інших фахівців в області педагогічних вимірювань.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2.373.4-
dc.relation.ispartofseriesББК 81.411.1 – 314-
dc.relation.ispartofseriesБ 48-
dc.subjectпедагогічні вимірюванняuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectнавчальні ціліuk
dc.subjectтаксономія Блумаuk
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk
dc.subjectЗНОuk
dc.subjectтестиuk
dc.subjectвалідність тестівuk
dc.subjectнадійність тестівuk
dc.subjectтипи тестових завданьuk
dc.subjectформи тестових завданьuk
dc.subjectкласичний підхід та підхід IRTuk
dc.titleОснови педагогічних вимірювань та моніторингу якості освітиuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovu_ped_vumir.pdf345,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.