Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4612
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-08T13:25:33Z | - |
dc.date.available | 2015-12-08T13:25:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4612 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються теоретико-методичні засади формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професійної діяльності. Здійснено аналіз понять «цінність», «ціннісне ставлення», «ціннісне ставлення до майбутньої професії», запропоноване авторське розуміння ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності як цілісне, інтегративне утворення в структурі особистості майбутнього вчителя, що проявляється в усвідомленні соціальної значущості педагогічної діяльності; наявності стійких професійних інтересів до праці вчителя; прагненні до творчої професійної діяльності. Доводиться, що формування ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності є складним та багатогранним процесом, що має певні етапи – вибір професії, отримання професійних знань та виявлення на основі цього інтересу до професійної діяльності, перші самостійні кроки студентів до оволодіння професійними вміннями та навичками, розвитку накопиченого особистого досвіду в педагогічній діяльності. Стверджується, що процес формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професійної діяльності забезпечується такими педагогічними умовами: поетапне здійснення підготовки студентів на основі взаємозв’язку теорії і практики, інтеграції професійно орієнтованих дисциплін, диференційованого підходу до вибору методів педагогічного впливу відповідно до рівня професійної готовності студентів; застосування особистісно орієнтованих та інтерактивних методів і форм навчання студентів; впровадження різнорівневого змісту 2 навчальних і практичних завдань, відповідно до набутих знань та умінь студентів; проведення професійної діагностики та відповідного коригування процесу професійно-педагогічної підготовки студентів на всіх його етапах; активізація самостійної роботи студентів з використанням комплексно- диференційованих програм; налаштовування студентів на саморозвиток, самовдосконалення, творчу самореалізацію. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК | - |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | теоретико-методичні засади | uk |
dc.subject | цінність | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | самовдосконалення | uk |
dc.subject | самореалізація | uk |
dc.title | Формування ціннісного ставлення майбутніх педагогів до професійної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Формирование ценностного отношения будущих педагогов к профессиональной деятельности | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_cinnisnogo_stavlennya_majbutnix_pedagogiv_do_profesijnoyi_diyal`nosti.pdf | 409,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.