Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4626
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T06:31:49Z | - |
dc.date.available | 2015-12-10T06:31:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4626 | - |
dc.description.abstract | У статті обгрунтовується актуальність та організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до застосування проектної технології у професійній діяльності. Розкривається сутність провідних етапів педагогічного проектування: передпроектного, етапу власне проектування,реалізації проекту, рефлексивного та післяпроектного. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371 | - |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | майбутні учителі | uk |
dc.subject | проектна технологія | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | педагогічне проектування | uk |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | учень | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | школа | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до застосування проектної технології у професійній діяльності | uk |
dc.title.alternative | Подготовление будущих учителей к применению проектной технологии в профессиональной деятельности | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidgotovka_majbutnix_uchy`teliv_do_zastosuvannya_proektnoyi _texnologiyi_u_profesijnij_diyal`nosti.pdf | 357,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.