Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T06:59:05Z | - |
dc.date.available | 2015-12-10T06:59:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються теоретичні та прикладні засади моделювання виховної системи загальноосвітнього навчального закладу. Виховна система - це цілісний організм, який виникає в процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб’єкти виховання, їхня діяльність, спілкування, відносини, кадровий потенціал, матеріальна база), що сприяє в кінцевому рахунку розвитку і саморозвитку особистості. Педагогічне моделювання виховної системи розглядається як сукупність пізнавально-аналітичних та конструктивних дій, які дозволяють адекватно й цілісно відобразити в модельних уявленнях сутність, найважливіші якості та компоненти виховної діяльності, одержати нову інформацію про закономірності і тенденції функціонування та розвитку виховного процесу. Пізнавально-аналітичний етап моделювання передбачає визначення мети та завдань виховання, проведення психолого-педагогічного діагностування вихованості та розвитку учнів, прогнозування результатів виховної діяльності, обґрунтування педагогічних умов, за яких найбільш ефективно відбувається розвиток вихованців. Конструктивний етап включає в себе основні напрями, види і форми життєдіяльності, засоби профілактичної і корекційної виховної роботи, методи і прийоми педагогічної взаємодії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | теоретико-методичні засади | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | виховна система | uk |
dc.subject | школа | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | виховний процес | uk |
dc.subject | результат | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади моделювання виховної системи школи | uk |
dc.title.alternative | Теоретико-методоческие основы моделирования воспитательной системы школы | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
teorety`ko_metody`chni_zasady`_modelyuvannya_vy`xovnoyi_sy`stemy`_shkoly`.pdf | 438,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.