Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4632
Title: | Формування ІКТ-компетентностей майбутніх учителів у позанавчальній діяльності при вивченні хмарних технологій |
Other Titles: | Формирование ИКТ-компетентности будущих учителей вовнеучебной деятельности при изучении облачных технологий Formation ICT-competences future teachers during extracurricular work activities in the study of cloud technologies |
Authors: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Keywords: | ІКТ-компетентність хмарні технології хмарні сервіси SlideShare Prezi Bubble.us Youtube cloud computing карти знань |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | «Рута» Чернівецького національного університету |
Citation: | Ткачук Г. В. Формування ІКТ-компетентностей майбутніх учителів у позанавчальній діяльності при вивченні хмарних технологій / Г.В.Ткачук // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 734. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2015.– С.151-157 |
Series/Report no.: | УДК 371.134:004.7(07) |
Abstract: | На основі аналізу наукової та педагогічної літератури з’ясовано, що у процесі підготовки вчителя важливою є інформаційно-комунікаційно-технологічна компетентність. Окреслено перспективи та актуальність використання хмарних технологій та сервісів в сфері освіти. Запропоновано формування ІКТ-компетентності студентів у процесі позааудиторної роботи при використанні хмарних сервісів. Описано змістову підготовку студентів у процесі організації та проведення гуртків з використанням таких середовищ як Google, SlideShare, Prezi, Bubble.us, Youtube. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4632 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya IKT-kompetentnostey maybutnikh uchyteliv u pozanavchal'niy diyal'nosti pry vyvchenni khmarnykh tekhnolohiy.pdf | 468,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.