Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4638
Назва: | Розвʼязування нестандартних задач як необхідний компонент формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики |
Автори: | Краснобокий, Юрій Миколайович Ільніцька, Катерина Сергіївна |
Ключові слова: | предметна компетентність учителя фізики нестандартні задачі з фізики |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 53(07)+372.853 |
Короткий огляд (реферат): | У статті показано, що сформованість професійної компетентності вчителя фізики має виявлятися у його здатності до логічного мислення, узагальнення, аналізу, систематизації, прогнозування тощо. З цією метою на практичних заняттях з фізики слід робити акцент на розв’язанні нестандартних задач, які охоплюють не один, а сукупність певних фізичних об’єктів; взаємозв'язки між ними; необхідність встановлення меж достовірності отриманого результату; визначення впливу допущених нехтувань і спрощень на величину похибки чисельного значення розв'язку задачі тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4638 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozvjazuvannya_nestandartnih_zadach.pdf | 135,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.