Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодзігун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-21T10:28:35Z-
dc.date.available2015-12-21T10:28:35Z-
dc.date.issued2015-11-26-
dc.identifier.citationПодзігун С.М. Особливості ціноутворення на ринку готельних послуг / Подзігун С.М. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції розвитку готельно-ресторанної індустрії України», (Умань, 26 лист., 2015). – Умань, 2015. – С. 234-236.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4660-
dc.description.abstractЦіни і цінова політика - найважливіший засіб реалізації маркетингової стратегії. Від цін значною мірою залежать комерційні результати, а ефективна цінова політика робить довгостроковий, а інколи й вирішальний вплив на всю систему торгово-виробничої діяльності турфірми. Ціни свідчать про конкурентоспроможність туристичних послуг і зайнятими фірмою позиціями на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет, м. Уманьuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectціноутворення-
dc.subjectготульний бізнес-
dc.subjectтуристична індустрія-
dc.titleОсобливості ціноутворення на ринку готельних послугuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osobluvosti_zinoytvorennja_na_runky_turustuchnuh_failu.udpu.pdf293,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.