Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4679
Title: Роль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингу
Authors: Король, Інна Володимирівна
Keywords: конкурентний статус
бренд
національний бренд
брендинг
індекс національних брендів
Issue Date: 2014
Citation: Король І. В. Роль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингу / І. В.Король // Ефективна економіка. – №10. – 2014. ­ [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3439
Series/Report no.: УДК 338.2
Abstract: У статті розглянуто роль держави у формуванні іміджу країни. Встановлено співвідношення між конкурентним статусом та національним брендом. Досліджено найбільш відомі показники, що дозволяють оцінити імідж і вартість брендів країн світу, зокрема: Anholt-GfK Roper Nation Brands Index («Індекс національних брендів»), а також Country Brand Index (СВІ). Описано основні складові, за якими визначається бренд країни. Висвітлено перелік країн-лідерів за оцінкою національного бренду. Сформульовано основні рекомендації для формування позитивного іміджу України на міжнародній арені.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4679
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.