Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-24T10:09:12Z-
dc.date.available2015-12-24T10:09:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКороль І. В. Роль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингу / І. В.Король // Ефективна економіка. – №10. – 2014. ­ [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3439uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4679-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль держави у формуванні іміджу країни. Встановлено співвідношення між конкурентним статусом та національним брендом. Досліджено найбільш відомі показники, що дозволяють оцінити імідж і вартість брендів країн світу, зокрема: Anholt-GfK Roper Nation Brands Index («Індекс національних брендів»), а також Country Brand Index (СВІ). Описано основні складові, за якими визначається бренд країни. Висвітлено перелік країн-лідерів за оцінкою національного бренду. Сформульовано основні рекомендації для формування позитивного іміджу України на міжнародній арені.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.2-
dc.subjectконкурентний статусuk
dc.subjectбренд-
dc.subjectнаціональний бренд-
dc.subjectбрендинг-
dc.subjectіндекс національних брендів-
dc.titleРоль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STATE ROLE IN FORMING COMPETITIVE STATUS OF COUNTRY IN THE CONTEXT OF THE THEORY OF NATIONAL BRENDING.pdf398,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.