Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4693
Назва: Специфіка використання маркетингу та менеджменту якості у ресторанному бізнесі
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: розвитку ринкового господарства
співвідношення „ціна-якість”
якість послуг
підприємств ресторанного бізнесу
управління
підвищення рівня якості
ресторанний бізнес
маркетинг
менеджмент
споживач
турист
клієнт
Дата публікації: 2015
Видавництво: ВПЗ "Візаві"
Бібліографічний опис: Кожухівська, Р.Б. Специфіка використання маркетингу та менеджменту якості у ресторанному бізнесі /Р.Б. Кожухівська// Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції розвитку готельно-ресторанної індустрії в Україні» 26 листопада 2015 року// УДПУ, ВПЦ "Візаві", 2015. – С.58-62.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах функціонування та розвитку ринкового господарства визначальним у забезпеченні високого іміджу та конкурентного статусу вітчизняних підприємств є оптимальне співвідношення „ціна-якість”. Особливої актуальності набуває проблема забезпечення відповідного рівня якості послуг підприємств ресторанного бізнесу. Такі обставини вимагають перегляду засад управління на підприємствах ресторанного бізнесу з позицій розроблення, забезпечення, досягнення та систематичного підвищення рівня якості послуг і повноцінного їхнього споживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4693
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spetsyfika vykorystannia marketynhu ta menedzhmentu yakosti u restorannomu biznesi.pdf134,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.