Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4708
Назва: Гостинність – технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування
Автори: Осьмьоркіна, Наталя Михайлівна
Ключові слова: сфера послуг
заклади розміщення
гостинні послуги
споживач готельно-ресторанних послуг
додаткові послуги
гостинність
ресурси гостинності
ринок послуг
стратегії та концепції гостинності
готельний та ресторанний бізнес
Дата публікації: 2015
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Осьмьоркіна, Н.М. Гостинність-технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування / Н.М. Осьмьоркіна // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти" / Умань: Видавничо-поліграфічний цент "Візаві", 2015. - Ч.2 - С. 81 - 83.
Серія/номер: УДК 338.40(477)(063)
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто сутність поняття "гостинність", яке з наукової точки зору визначає систему заходів і порядок їх здійснення з метою задоволення найрізноманітніших побутових, господарських і культурних запитів гостей, їх обслуговування шляхом надання ряду послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4708
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hostynnist' – tekhnolohichnyy element hotel'noho ta restorannoho obsluhovuvannya.pdf221,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.